piątek, 21 listopada 2014

Czas na kratę

Hej :* Kurtka skórzana niestety już coraz szybciej staje się jednym z ciuchów, które pasowałoby schować głęboko do szafy i zaopatrzyć się w o wiele cieplejsze wdzianko. Krata w dalszym ciągu i pod każdą postacią podbija serca, a dziś jest szczególnym elementem mojej stylizacji. Koszule wykorzystałam nieco inaczej, ale jak tak niesamowity wzór ukrywać pod kurtką zapiętą pod samą szyje jeżeli można w ciekawy sposób zawiązać ją w pasie i dodać czarnej i stonowanej stylizacji niesamowitego smaczka. W dodatku z ciężkimi butami (w moim wypadku jesienne botki z klamrami na grubym obcasie) przypomina taki rockowy styl. Chętnie zakładacie takie stylizacje? :)

Zapraszam na Facebooka





















6 komentarzy:

  1. Podoba mi się czerń przełamana takim kolorowy akcentem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny set!
    mi sie marzy szal w krate

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej wygodnie czuje sie w takiej stylizacji :)
    Jest naprawdę boska i ta koszula i te buty ! CUDO :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie cieplutko :)
    http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com/2014/11/tangle-teezer-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny rockowy zestaw ;) ozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam nosić tak koszule! ;-)

    OdpowiedzUsuń