środa, 9 grudnia 2015

Pink & Grey

W tym roku musiałam być bardzo grzeczna ponieważ Mikołaj zaskakująco mnie rozpieścił. Mimo że nie napisałam listu i tak wiedział co mnie uszczęśliwi. A Wy zadowoleni z prezentów czy obudziliście się z rózgą przy uchu? :D W dodatku dopisała nam niesamowita pogoda i koniecznie musiałam wybrać się z chłopakiem na zdjęcia. 

Znowu naszywki? O tak!! Czasem czuje że mogą tak genialnie uzupełnić całą stylizację, że dodatki w postaci biżuterii bądź paska stają się zbędne. W dzisiejszym zestawie występują w dość konkretnych rozmiarach na luźnym szarym swetrze. Uwielbiam takie grube duże kardigany, które w połączeniu z kominem, póki co mogą zastąpić mi zimową kurtkę w słoneczne popołudnie. Jak Wam się podoba z różem? Czekam na Wasze komentarze ;* 

Bluzka - Intimisimi / Buty - Deezee  / Spodnie - Bershka / Sweter - King Square
















2 komentarze: